Thursday, January 15, 2009

Rahsia 50 USD Sehari


- ORDER SEKARANG -

Penjualan Versi 1.0 Dibuka kembali



Keberkesanannya memang telah terbukti.Tambahan pula, baru-baru ini kerajaan telah mengwar-warkan Tele-Kerja. Iaitu bekerja secara talian daripada rumah.


Untuk Siapakah Laporan Ini ?

-Suri Rumah
-Pelajar IPT
-Penganggur
-Penjaga Pusat Kafe Siber
-dan semua orang


Apakah Perkara Yang Diberitahu Dalam Laporan Ini ?Secara mudahnya, dalam laporan ini, akan dikongsikan kepada anda cara-cara untuk mendapatkan "pekerjaan" secara online.

Jika anda :

1. tahu menulis dan membaca

2. Berkebolehan mengendalikan perisian Photo Shop


3. Cepat belajar perkara baru


Maka, saya mencadangkan laporan ini buat anda.Ia amat praktikal... menjana wang di internet, saya dapati ini adalah cara yang paling berkesan untuk mendapatkan 1 dollar pertama daripada internet.

PERHATIAN : mengapa 1 dollar?





Ini adalah kerana, dari 1 dollar lah para "internet marketer" yakin bahawa di internet memang boleh menjana duit. Jika anda masih ingat akan Hukum Newton Pertama, Teori Momentum. Ia menyatakan bahawa satu benda yang bergerak akan terus bergerak sehingga daya yang dikenakan ke atasnya "habis" atau dihentikan.Ibarat menolak sebuah perabot yang besar. Pada mulanya sukar digerakkan, namun setelah ia mula bergerak pekerjaan itu tidak sukar lagi.Begitu juga dengan teori penjanaan wang di internet ini. Pada mulanya agak sukar menjana wang. Hatta, kita hampir-hampir putus asa. Namun setelah berjaya mendapat RM1 atau $1 yang pertama daripada internet, kita mula yakin dan seolah-olah kita merasakan bahawa perniagaan internet ini adalah punca rezeki utama bagi kita.


Dari $1 ke $50Ianya tidak mustahil. Dengan hanya bekerja 1 jam di depan komputer atau laptop,anda sudah boleh menjana lebih daripada $1. Seperti hal-hal yang lain, cara yang diterangkan ini memerlukan sedikit latihan. Bila ianya sudah mula biasa dengan diri, ianya akan menggunakan masa yang lebih singkat dan berupaya menghasilkan wang yang lebih banyak.


Selain Internet dan PC, apa lagi yang saya perlukan ?Selain sambungan internet dan komputer, laporan ini akan sempurna jika :



1. Berkebolehan memahami Bahasa Inggeris

2. Mempunyai akaun PayPal (jika tiada boleh membuatnya percuma di paypal.com )

3. Daya Fokus yang tinggi


Adakah ini skim cepat kaya ?Cara yang diterangkan dalam laporan ini akan menjadikan anda seorang yang cepat kaya jika anda melakukannya dengan bersungguh-sungguh.Ingin saya ingatkan, bahawa apa yang diajar didalam laporan ini memerlukan masa dan daya pemikiran yang segar.


Ianya bukanlah suatu teknik untuk mereka yang :

1. Malas

2. Malas

3. Malas





Saya Nak Beli. Bagaimana?





KLIK DI SINI





- BELI SEKARANG -






No comments:

Post a Comment

Kedai Online